RZETELNA POLITYKA ADMINISTRACYJNA I FINANSOWA WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH


W ramach obsługi administracyjnej i finansowej wspólnot wykonujemy:
  • zawieranie i optymalizowanie umów z dostawcami mediów i wykonawcami usług;
  • odczyty wodomierzy indywidualnych i głównych;
  • dbanie o utrzymanie porządku i czystości w częściach wspólnych nieruchomości;
  • negocjowanie i zawieranie umów ubezpieczenia budynków;
  • zwoływanie, przygotowanie i obsługa zebrań Wspólnot Mieszkaniowych;
  • pomoc w pozyskaniu preferencyjnych kredytów termomodernizacych i inwestycyjnych;
  • reprezentowanie Wspólnot Mieszkaniowych na "zewnątrz";
  • naliczanie właścicielom zaliczek na pokrycie kosztów FR i KZ;
  • prowadzenie rozliczeń z dostawy mediów oraz kontrahentów;
  • monitorowanie i windykacja należności;
  • prowadzenie ewidencji księgowej kosztów zarządu nieruchomości wspólnej;
  • sporządzanie sprawozdali finansowych;
  • przygotowanie projektu planu gospodarczego;
  • obsługa rachunków bankowych wspólnoty.

Każda wspólnota mieszkaniowa posiada 3 odrębne rachunki bankowe tj. obrotowy, FR i OKO. Regulowanie zobowiązań i należności wspólnoty odbywa się poprzez wskazane rachunki bankowe wspólnot mieszkaniowych. Właściciele mają możliwość pełnej kontroli nad środkami wydatkowymi z rachunków bankowych. Księgowość finansowo - księgowa jest prowadzona profesjonalnym programem DOM 5 opracowanym przez firmę "SACER" z Gdyni. Wszystkie stanowiska pracownicze wyposażone są w profesjonalny sprzęt komputerowy z odpowiednim
zabezpieczeniem zgodnie z przepisami RODO.